Prenumerera och dela

Nytt år och nya möjligheter!

Publicerad 2013-01-02 13:01:34 i Allmänt

Nytt år och nya möjligheter,Jag ser fram emot det här året  riktigt mycket faktiskt! Jag hoppas och tror att det blir väldigt bra! 2012 har varit en berg och dalbana kan man säga! så nu hoppas jag att att det här året blir riktigt riktigt bra, får se om jag kan hålla mitt nyårslöfte också ;)
 
Nyår firade vi hemma, vi år trerätters och bara va, alla i familjen är sjuka, och vi ÄR fortfarande sjuka, Julia har inte ätit på 5 dagar, dricker knappt så idag blir det sjukstugan med henne som gäller. Jag mår lite bättre, ingen feber är kvar och det tackar vi för.
 
Har fått svar ang min Mobil , antingen lagar dom den och jag får betala 200 kr, eller så får jag lägga till pengar till en helt ny telefon, jag vet inte alls hur jag vill göra, vad finns det för bra telefoner?
 
Nu ska jag göra mig klar för Doktorn.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej