Prenumerera och dela

PUK KOD

Publicerad 2013-02-10 19:41:42 i Allmänt

Tjena. Min kära Dotter har fixat så min mobil behöver en Puk kod, så nu är min telefon låst för tillfälligt, självklart har jag varit slarvig och kastat "kortet" som det står på. Men men, pappa skulle fixa det imorgon, så imorgon har man förhoppningsvis en mobil.
 
 
Jahap gårdagen var rolig, hade först middag här, for senare på fest i stugbyn, både Mattias och Jenny hade fest där uppe så man gick lite imellan stugorna.
 
 
Gick rätt tidigt ner på hotellet med Zanna, vart jäkligt mycke folk på slutet, vilket är kul:) var hemma strax före 3 och somnade och vaknade 9, När man väl får sova, då ska man vakna tidigt, Nettan och mamma kom ungefär sammtigit med barnen, så sen vart det full rulle igen.
 
 
så idag har man inte gjort många knopp, hade tänkt ladda upp lite kort, men eftersom jag är utan mobil får det bli en annan dag.
Kommentarer
Postat av: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Kommentar publicerad 2013-02-11 06:44:58

Hej!
Undrar om man inte kan utläsa sin puk kod på baksidan av räkningen eller på e-fakturan? Tror det:)
Kram!

Svar: Hej. Tyvärr är nog dom papprerna borta dom också. Jag är en riktig slarver:P hehe
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej