Prenumerera och dela

Burr!

Publicerad 2013-02-08 22:04:00 i Allmänt

Fasen vad kallt det vart nu ikväll - 21 visade det här på Solgränd. Så jag hoppas att pelletsen är snäll med mig inatt och att inte pannan stannar som den hade gjort inatt, men det funkar nu iaf och det är ju huvudsaken :), sen pappa var snäll och bytte tills hans grejer så har det funkat riktigt bra. Har funderat att sätta bergvärme, får se hur det blir med det.
 
Idag träffade jag Maria, vi gjorde lite ärenden sen fikade vi. Hoppas på miladre väder imorgon vore trist annars,annars tittar jag på skotertävling i bilen hehe. funkar det med, ingen lust att stå ute i 20 graders kyla heller. Imorgon kväll blir det middag här med några tjejer, sen troligtvis upp till stugbyn, Min bror har hyrt stuga där :)
 
Nu ska jag slänga mig in i duschen. Hejs!
 
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej