Prenumerera och dela

Vi prövar på nytt!

Publicerad 2012-09-20 11:51:00 i Bilder Emma

Sitter just nu och äter lunch, lövbiffgryta och pasta, nomnom! sitter och försöker ringa runt på kommunen och ska höra om det är någon som vill tapetsera, men alla jag pratat med tapetserar bara hyreslägenheter! trist. försöker få ta på någon privat, men det går inge bra just nu... hum någon som har förslag på någon bra?
 
Iaf så ringde jag till Mia och hörde om hon skulle kunna ta ett hål i örat på mig  igen.. haha, ja jag ger aldrig upp om mitt öra, jag älskar örhängen och just nu ser ni att jag bara kan ha ett! så ska dit till veckan då Julia ska klippa sig, jag var ju dum som inte lät hon göra det igår när hon endå klippte mig, men men!:)
 
Nu ska jag dra dammsugaren över golvet en sväng!
 
 
Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

Kommentar publicerad 2012-09-20 12:38:22

ja har oxå haft en date me dammsugaren idag alltid lika skoj ;) väldigt gött när de är klart dock =)

Svar: haha visst är det:)
saema.blogg.se

Postat av: Diana

Kommentar publicerad 2012-09-21 07:52:39

Jag ska höra med min mormor om vem som gjorde det hos dom :) dom fixade det för inte så jätte längesen, och dom bor ju med i hus. Återkommer senare med namn och förhoppningsvis ett nr. :)

Svar: Ja vad snällt:)
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej