Prenumerera och dela

Mamma Snack Fredag

Publicerad 2012-09-07 18:15:16 i Mamma Snack

1. Hur noga följde du alla råd du fick när du väntade barn?
Med min första graviditet med Julia så lyssnade jag på vissa "råd" men med min andra graviditet med Joel så lyssnade jag mer på mig själv och gjorde det som känndes bäst!
 
2. I stora delar av världen är kejsarsnitt mycket vanligare än i Sverige. Tycker du att man borde ha rätt att välja kejsarsnitt istället för vaginal förlossning om man önskar det?
Ja det tycker jag absolut att man ska få välja, för visa personer är vaginal förlossning en skräck.
 
3. Brukar du undvika att gå förbi vissa hyllor i mataffären om ditt barn är med när du handlar?
Nej det brukar jag inte, men man hade ju önskat att godis hyllan inte fanns precis där kassorna är!:P haha
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej