Prenumerera och dela

stress

Publicerad 2012-10-10 12:28:34 i Allmänt

Har kännt mig stressad tills NU ungefär.. Började morgonen med att försova mig, så tyspiskt när jag skulle upp och bada Julia för det är dagisfoto idag, men vi han det också, kastade in oss i bilen och iväg på dagis, där Julia total vägrar att vara med på foto, gruppfoto gick super, men inte enskilda, inte ens när jag fick sitta med, typiskt tänkte jag då det är en perfekt julklapp att ge bort.
 
så jag for där ifrån, skyndade mig hem då Joel fortfarande låg uppe i sängen, skyndade att ge han gröt och på med kläder och sen vidare till Anna där vi skulle träffas halv 10. jag vart lite sen, men kom rätt bra tid endå:) vart bjuden på fika, gott:) sen ringde Ante och var tvungen att ha bilen och jag skulle hinna ner på dagis innan tolv igen för att prova ta ett foto igen. Gick super bra när jag hade sagt att - tar du kort nu kan du få en chokladboll sen, haha. ja iband måste man.
 
Nu är jag hemma och Joel sover och jag ska städa undan lite grann:) sen får vi se vad som händer.
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej