Prenumerera och dela

Jag mår illa

Publicerad 2012-11-22 08:16:28 i Allmänt

Fyfan vilken hemsk natt, idag är jag dö trött och undrar hur fasen jag ska orka med en hel skoldag, men men, det ska väl gå det också.. har sovit jätte dåligt inatt ,han sova ungefär en timme igår kväll innan Joel vaknade och gall skrek, ingenting hjälpte, slutade med att jag gjorde välling, men inte ens det hjälpte.. till slut lugnade han ner sig men låg endå vaken till ungefär 03 inatt, när Ante kom upp och la sig så gick jag in på Julias rum och la mig där istället MED Julia, ja haha ni kan ju tänka er själva hur trångt det var, jag har inte kunnat legat rak lång isängen för sängen är alldeles för kort för mig,, har legat med huvudet på en gavel,så man har väl vaknade ungefär 10 gånger och haft ont i nacken:P
 
Klockan 7 gav jag upp, Nu ska jag till och väcka barnen, sen är det skola som gäller!
 
Tjing!
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej