Prenumerera och dela

snälla emma!

Publicerad 2012-05-02 23:07:49 i Bilder Emma


ibland känner jag mig bra snäll, har alldeles nyss gjort klart Antes matlåda eftersom när jag stekte pannkakor så vart det inget över för jag fick kasta ungefär 10 pannkakor?? skapligt le man vart, allt fastnade i stekpannan, och det roliga var att när jag först stekte åt mig och julia gick det hur bra som helst, sen när jag skulle steka åt ante för han kom hem senare, då vart det bara skit, var nog inte meningen att han skulle äta det idag:P

så snäll som jag är så har jag gjort stuvade makaroner och korv till hans matlåda, så han ska slippa va utan, inte illa, vem skulle ställa sig och göra det 10 på kvällen? näe då, man ska väl göra saker för varandra eller?:)

hur som helst, idag har det blåst som tusan ute, men endå så gick jag och mamma ut och gick ikväll var jätte skönt endå. ne nu ska jag ta med mig Joel och gå upp till sängen, den är efter längtad!
Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2012-05-03 09:17:14

du måste banne mig va en av dom snällaste,snyggaste tjej som finns;) hoppas det uppskattas!! kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej