Prenumerera och dela

nöjd

Publicerad 2012-05-15 12:37:30 i Bilder Emma


är nöjd över min nya design:)

känner mig ganska glad idag,har piggnat på mig sen febern, men är fortfarande snorig och hostig, men det får man väl leva med hehe.

igår efter middagen for vi upp och tittade på får med julia, hon tycker verkligen om djur:) ante och julia har varit där en gång innan så jag följde med dit den här gången istället och då fick jag även se att det är en jobbar kollega som har dom fåren, så det var lite kul:) tänkte lägga upp lite kort sedan på dom.

Kommentarer
Postat av: kim

Kommentar publicerad 2012-05-15 15:05:56

alltså! du är så rusktigt vacker;)hur fan beter du dig:D

Postat av: liza

Kommentar publicerad 2012-05-15 16:45:24

är faktist lite avis på dig:( varför är du alltid så snygg:)kram

Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2012-05-16 10:53:19

Ja jag vettetusan vem det är, förmodligen nån härifrån tror jag.. Men jag vet inte :S Nä jag blir så jävla less på folk, som tror dom vet så jäkla mycket, men inte har en aning om varför saker och ting har skett.. En del verkar inte förstå att man inte skriver allt i bloggen som händer och sker... :S



Jo, den människan som skrev dom där kommentarena fortsätter att skriva, får ju typ 5-6 kommentarer om DAGEN av den där :/ Usch..



Postat av: maurits

Kommentar publicerad 2012-05-16 17:09:51

vill bara säga att du har jättefina barn:) o du är otroligt vacker;)kul att följa dig i bloggen :D

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej