Prenumerera och dela

hemlig blogg

Publicerad 2012-03-04 20:42:47 i Allmänt

nu när man varit på sjukhuset några dagar och haft det tråkigt så har man tänkt otroligt mycket! funderat över vissa saker! och egentligen är det mycket jag skulle vilja ha svar på som jag vet att jag aldrig kommer att få. finns mycket jag skulle vilja ha sagt, mycket jag skulle vilja ändra på. och ibland så skulle jag vilja att vissa saker skulle va som förr...

har skaffat mig en hemlig blogg, där jag kan skriva vad jag vill, utan att folk ska behöva bry sig. eller att folk ska behöva fråga massa saker..

det syns aldrig utanpå, hur det känns inuti..

Kommentarer
Postat av: liza

Kommentar publicerad 2012-03-05 08:35:12

men hur är det fatt!?? är det något som inte känns ok!? tycker så synd om er,tråkigt allt med joel!( hoppas det vänder snart o att du också får känna dig gladare snart!!!!! kraaaam

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej