Prenumerera och dela

föräldrargrupp

Publicerad 2012-03-22 22:46:46 i Allmänt

idag var jag iväg med Joel på föräldrargrupp. var kul faktiskt:) träffat andra mammor som har barn i ungefär i samma ålder. Nästa gång tror jag tråkigt nog att jag inte kan vara med, Joel ska in till östersund på ultraljud och kolla hans hjärta, och det känns ju viktigare.

nu ikväll har jag försökt fått bort lite vinter kläder, SKÖNT! rensat i lådor och lagt i ordning:) får se hur länge man håller ordning i lådorna:P brukar inte vara så långvarigt hehe

Joel sover, lill prinsen min. Julia gick och la sig med Ante runt halv 8 och sen hörde jag inte ett ljud från övervåningen, trodde aldrig hon skulle somna, men där hade jag fel:)

imorgon är Julia hemma från dagis, får se vad vi hittar på då? får hoppas det är bra väder för att vara ute och leka lite. Julia fyller ju år på torsdag, 2 år? min lilla tjej blir två år? vart tar tiden iväg egentligen.. har ingen aning vad man ska ge henne, ante hade kommit på några bra grejer, men annars har jag ingen aning, kanske ni har något kul tips för en 2åring:)?
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej