Prenumerera och dela

bra födelsedag

Publicerad 2012-03-25 19:03:54 i Allmänt

hipp hurra till mig själv:) tackar!

ne men jag har haft en mycket bra födelsedag:) super nöjd över mina presenter fick en ny mobil, samsung calaxy nexus, pengar, kläder, klippning, färgning, blommor ja lite allt möjligt. pengar på mobilen fick jag också:)

kommer vara svårt att lära sig touch när man har haft vanliga knappar:P hehe men man ska väl lära sig det också. efter alla åkt hem gick jag och ante ut och gick, sedan beställde vi pizza, nu är ante och tvättar bilen och jag ska väl plocka undan lite.

hörs sen:)

haj

ps, lämna gärna era nummer på kommentarer, har inga kontakter kvar så vore kul om man fick några:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2012-03-25 23:53:40

hm! hur gör man för att ha sån tur:( värsta mobilen alltså;)hoppas du haft en kanoners dag;)hipp hipp,fast jag har ju grattat dig bland dom 150 som gjort det på fejan;P

Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2012-03-26 08:19:46

Grattis i efterskott! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej