Prenumerera och dela

sjukhus

Publicerad 2012-07-17 09:17:03 i Allmänt

östersundssjukhuset börja kännas lite som ett andra hem. igår åkte vi iväg på hc i hammarn, tyckte han värkade ha jobbigt med andningen, man såg hur magen sjönk in vid revbenen, och hostan ska vi inte ens prata om, han fick knappt åt sig luft. och hur dom behandlade oss där ska jag inte ens nämna, sen var de väldigt modigt av den att våga släppa iväg mig själv i bil med en 6 månaders bäbis som var andningspåvärkad. med en person som är andningspåvärkas SKA man åka ambulans. dom senaste gångerna har jag alltid fått åkt ambulans, men inte igår och då kan jag säga att som han var igår, så har han aldrig varit.  men men nu ligger vi inne och han får bra hjälp. jag mottager gärna sällskap:)               
Kommentarer
Postat av: sara

Kommentar publicerad 2012-07-17 23:10:11

man blir så förbannad när man hör hur dom kan va:((men tur att du är på rätt ställe nu då! tycker synd om dig,måste ju va jätte jobbigt att ha en sån liten goding som har/är så mycke sjuk!! hoppas det vänder snart så du får njuta av dina fina barn!:) o får hämta igen dig själv!! många kramar till dig som är en sån duktig mamma kram kram

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej