Prenumerera och dela

Måndag

Publicerad 2012-07-09 15:39:42 i Allmänt

Halloj!
 
Har precis kommit hem från lekparken och affären.  Det är varmt i luften nästan så det känns som det kommer bli åska. Jag hoppas inte det, hatar åska.
Helgen är redan förbi igen, Har mest bara tagit det lungt i helgen í fredags var vi på kopperhällan och badade hela dagen, i Lördags gjorde vi inte allt för mycket, jag for på jobb på kvällen, igår kom Pelle Isak, Mikaela och Nettan hit, Pelle lagade lunch, så snällt:) sedan fikade vi, sen var jag tvungen att fara på jobb igen.
 
Idag är jag ledig, men imorgon är det jobb igen, sen är jag ledig hela veckan:) hoppas det händer något kul i veckan nu när det är hammarstrands-veckan.
 
Sitter och kollar runt lite på kläder på internet men hittar inget kul, tror jag ska fara in till stan på Onsdag kanske?
 
Hörs..
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej