Prenumerera och dela

fin kväll

Publicerad 2012-07-03 22:14:53 i Allmänt

Vi fick en jätte fin kväll i kväll, har varit ute och rensat i buskar på översidan och på nersidan, Julia var så gullig, när hon såg att jag tog på mig ett par handskar när jag rensade i jorden, så sprang hon i och hämtade hennes vinter hanskar och hjälpte till, sötfia.
 
Skulle vilja åka till sollefteå och inhandla lite saker, ingen som har lite och göra och vill följa som ressällskap:) hehe
 
Idag har vi varit till Melissa och Malin och lekt, tjejerna hade så kul, senare på eftermiddagen tog med med oss barnen och åkte till singsjön och badade, Julia tyckte de var lite för kallt, men Melissa badade på:)
 
skulle ladda upp bilder, men dom blir pytteliten? även fast jag väljer stora stolekar på bilderna? aaah blir galen! vet någon varför?
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Josefine

Kommentar publicerad 2012-07-03 23:23:00

Kan hänka på som sällskap ja:)

Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2012-07-04 00:23:03

Jag har väldigt lite att göra! Följer gärna med! :)

Postat av: Therese

Kommentar publicerad 2012-07-04 09:56:20

Din blogg är supersuperduper bra Emma!! Det ska du ta åt dig <3 :) Kram!

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2012-07-04 21:26:14

ser att du redan gjort fint på altan:) var har du köpt alla fina blommor? fattar inte hur du hinner med allt:) duktig du!!! kram

Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2012-07-04 22:43:34

emma!kom o fixa hos mig osså;) behöver din hjälp;)fin tjej som gör det snyggt kan bara bli bra!! haha

Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2012-07-04 22:46:26

du kan ju hänga med å bada någon dag med kidsen?? som gamla tider!! har semeste;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej