Prenumerera och dela

tyst hemma

Publicerad 2012-01-06 11:11:28 i Allmänt

det är alldels tyst här hemma just nu, ante är ute och kör skoter och julia har sovit hos sin farmor så nu är det bara jag hemma! känns lite konstigt hehe, så undrar just nu vad jag ska hitta på, ska iaf förbereda inför middagen idag, vi ska vara här ikväll och öppna paket och äta middag eftersom det inte blev dagen efter julafton eftersom julia fick åka in på sjukhus.

kanske jag tar mig en promenad också, måste försöka få någon ordning på ryggen, har så jäkla ont står inte ut en dag längre! tur jag ska in på ultraljud igen på tisdag..
bebisen är magen är det full fart på, tycker den kan sätta fart och vill komma ut.

ihelgen ska man städa bort julen också, men tar det imorgon! skulle vilja ha nya gardiner till köket och nya lampor först.. men får vänta med det.

igår var jag in på revyn också, den var rolig och bra! sista timmen var jätte rolig. innan åt vi på kina:) mumms

ne nu ska jag göra någon nytta!
Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2012-01-06 14:51:05

passa på att NJUT lite när du inte har tösen hemma:) det behöver man, låt ante fixa maten så vilar du:D snart trillar nog den lille ut! som du far fram så är det nog snart dax!! kram kram till den bästa:))))

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej