Prenumerera och dela

rödrosig julia

Publicerad 2012-01-03 16:16:11 i Bilder Julia


sötnosen!

Idag har vi varit ute hela dagen kan man säga, när jag var och klippte mig imorse så var hon ute hos sin mormor och lekte i snöhögen och åkte kälke.

senare tog jag med mig julia upp till backen så hon fick vara ute och leka där, vi gick in och fikade och hälsade på malin också.

sen åkte jag hem och gick ut och gick med madde en sväng. så julia var alldeles röd om näsan när vi gick in igen :)

så ikväll somnar vi nog gott båda två, jag hoppas mig mag och ryggvärk försvinner, jag börjar bli lite smått orolig att det ska komma igång nu haha, men endå vill jag att det ska vara över! men den måste ju ut så småning om endå hehe.

Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2012-01-03 18:38:38

så söööt hon är lilla julia:) ja ut å spring så kommer det igång:D vill ju se bebis nr 2 nu:P puss

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej