Prenumerera och dela

orolig

Publicerad 2012-02-28 17:16:22 i Allmänt

aldrig en lugn stund med lilla Joel, egentligen gör han väl inget speciellt men jag blir så orolig så fort han låter konstigt! eftersom han hade svårt med andningen när han föddes så är man ju extra rädd att han ska syresätta sig dåligt, han brukar bli lite smått blå om läpparna efter han ätit och lätt blå om händerna och fötterna.

men för en vecka sedan hemma hos mamma hände något jätte hemskt, han slutade nästan andas han lät jätte konstigt så mamma fick rycka i hans händer för att andningen skulle komma igång, och igår när jag satt och matade han och han skulle rapa, var han alldeles lila om handen som om han skulle ha dålig blodcirkulation, obehagligt var det. och inte nog med det så är förskyld nu... jag hoppas han inte blir värre! hans hjältklaff är ju öppen ca en halv milimeter och det gör att han blir lättarne blå på kroppen och kan ha svårt med andningen så jag hoppas den växer ihop snart så man slipper gå runt och ora sig..

det är ju alltid något speciellt när barn är små men det är en jäkla oro också!

näe kanske man ska göra någon nytta..
Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Kommentar publicerad 2012-02-28 17:29:16

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. kör även dagens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag och fler andra tävlingar med fina priser så passa på att anmäl dej:)

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2012-02-29 13:47:36

Hugaligen! :( Jag hoppas inte att de är något farligt och att det går över snart... Man är ju orolig konstant ändå att dom ska sluta andas små bäsarna! :(

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej