Prenumerera och dela

- 33

Publicerad 2012-02-04 11:39:41 i Allmänt

önskar att jag hade en kamin just nu, tänk vad skönt! inne får vi inte varmare en 20, och det är svin kallt på golven. suck! joel bara sover och sover, det känns knappt att jag har 2 barn? han gör aldrig något liv för sig, endast på natten när han vill ha mat och är lite sällskapssjuk. på dagarna grinar han knappt när han vill ha mat, han låter lite grann men kommer jag inte på en gång så ligger han där så snällt och bara tittar tills jag kommer..

julia är bra rolig, igår började hon med att hon också ska ha mat från mamma ( mig ) fast hon låssas äter från magen, och sen när hon "ätit klart" då ska man rapa henne. haha, ja hon är för gullig.

nu har jag precis duchat, så nu ska jag äta frukost. senare idag ska vi till nettan och gunnar på middag, jag hoppas bilen startar:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2012-02-04 12:40:34

Haha söt Julia! :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej