Prenumerera och dela

Godnatt

Publicerad 2012-12-05 22:48:35 i Allmänt

Har precis lagt mig i sängen, ligger och kollar runt lite på datan och läser hur dom flesta verkar reta upp sig för kaoset i stockholm? jag fattar inte, Aftobladet brukar alltid enligt mig förstora upp saker i rubriker och hur dom skriver, inte bara gällande snön utan dom flesta sakerna.. Jag tycker det verkar vara mycket snö, kanske inte överallt , men dom bilderna Antes släkt har lagt ut så är det jäkligt mycke snö.. sen är det ju så att det är en helt annan folkmängd och trafiksituation där nere och då blir det väl ett annat slagt "kaos" för dom som bor där..
 
Jaja.. Jag har precis fått ett svar på en av mina uppgifter som jag lämnat in och det var "väldigt snyggt jobbat" fick jag som svar, så jag är jätte nöjd och glad över det!
 
Imorgon är det skola som gäller igen så det är väl dax att lägga sig! Godnatt:)
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej