Prenumerera och dela

Godkväll

Publicerad 2012-12-13 22:59:50 i Allmänt

 
 
Min fina tomtenisse och tomtegumma:)
 
Igår var vi på Lucia på Julias dagis, alla var så duktiga, och sen fikade vi lussekatter och pepparkakor som barnen hade bakat. mysigt!
 
Igår fick jag veta mitt betyg i Hälsopedagogik, MVG hade jag fått, snacka om att jag vart glad, jag trodde aldrig att jag kunnde göra så bra i från mig! Idag var det skola som gällde, vi pratade om Cancer, och tänk vad intressant det ämnet är, tycker jag!! Jag som har en bror som både haft leukemi och sedan drabbades av en hjärntumör så tycker jag att det är intressant att höra och lära mer av just cancer. Nästa vecka ska vi vara inne i Östersund hos Ambulans helikoptern och lära oss mer, kommer nog bli intressant och kul!
 
Imorgon är det helg igen, så efter Ante jobbat klart, åker vi in till Östersund och handlar klart dom sista Julklappara.
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej