Prenumerera och dela

Östersund.

Publicerad 2012-08-17 10:27:44 i Allmänt

Dessa skor köpte jag igår när jag var in till östersund, dessutom för halva priset:) riktigt snygga och sköna skor var det.
 
Var med Joel på sjukhuset också, ska gå på koll var 3e månad nu framöver för hans astma. Jätte fint väder var det igår, ser ut att vara lika fint idag, hoppas det, har satt på mig linne och shorts. Hade tänkt gå på lekparken med Julia, men får nog ta bilen dit ner, känner mig inte alls riktigt 100 idag, vågar knappt äta för det känns som jag kommer spy, hej magsjuka!
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2012-08-17 11:57:06

aah, du med!! Visst är det underbart med magsjuka?? 3 dagen jag är dålig nu! Fy fan

Svar: Ja det är verkligen inte kul!! jag springer på toa hela tiden.. blää!
saema.blogg.se

Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2012-08-17 14:54:23

Haha, kanske är magsjuka jag också haft, vart asskum i magen i flera dagar, men det börjar gå över nu :P

Svar: haha, ja, fy jag springer på toa hela tiden känns det som, usch och blää! men det är många som är dålig nu, så det skulle ju kunna vara det:P
saema.blogg.se

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej