Prenumerera och dela

Mys med Carro

Publicerad 2012-08-22 20:49:47 i Allmänt

Haft en mysig dag med min vän Carro idag:) for in till stan efter Sofie var färdig med håret, så vi gick på stan och kollade lite, hittade en tröja, och köpte lite saker till Ante, väntar fortfarande på ett par sjukt snygga jeans ska komma in,längtar!! sen gick vi och åt pizza på Athena, finns det några bättre och godare pizzor? nej jag tror inte det.
 
Nu är jag hemma, ska leta en väska åt Ante som far bort i natt, hum, vill inte alls sova själv hemma om nätterna, (ja jag är mörkrädd) haha, och samtidigt som jag letade upptäckte jag att jag verkligen behöver städa i ett av små "förråden" så det får bli imorgon när Jullan är på dagis.
 
 
 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej