Prenumerera och dela

föräldrargrupp

Publicerad 2012-04-26 14:22:54 i Bilder Emma


tjohej.

imorse efter jag lämnat Julia på dagis så åkte jag iväg till sjukstugan och vägde Joel och precis mitt upp i allt så kom dom på att han skulle ta 3 månaders vaccin, gick bra, grinade till lite grann men när man fick nappen så vart allt bra igen:)

sedan gick jag bort till familjecentralen där vi har föräldrargrupp, idag pratade vi faktiskt om mycket intressanta saker, bla om vem som gör mest hemma, hur man är mot pojkar/flickor, vilken sorts skillnad man gör mot dom.

hur förhållandet är hemma när man fått barn, hur mycket som förendras mellan varandra, och att det är viktigt att visa sina barn kärlek mellan föräldrarna att dom tex ser när man pussas/kramas att det endå är viktigt för dom att se. tycker ni det är viktigt?

Just nu har jag hämtat julia från dagis hon sitter och kollar på pippilångstrump. jag ska ta och plocka undan lite. sedan åka på affären, sen följa Julia till frissan, får ser hur det går:)

Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2012-04-26 22:44:38

superviktigt att visa känslor mellan föräldrar:) hur ska dom annars veta hur man ska va emot varann?? barn lär sig av oss föräldrar hur dom själva ska va:) så självklart är det VIKTIGT!! kram

Postat av: mia

Kommentar publicerad 2012-04-27 07:37:32

så fin hon kommer bli ,sötnosen:)klart de e viktigt å visa sina barn att mamma o pappa rör varann:) men,de gör väl alla:)? lr?

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej