Prenumerera och dela

vilket tråkig väder

Publicerad 2011-09-19 14:36:54 i Allmänt

trist väder.. hela dagen blir så otroligt lång och tråkig när det är sånt här väder. jag har iaf tvättat idag så lite nytta har man gjort hemma, pappa bjöd på lunch idag:) så efter det vart man lat och har bara gått omkring, malin bjöd på fika, men då hade ju såklart julia somnat annars hade vi farit dit och lekt lite med melissa:)

imorgon ska jag och malin fara på ljusparty! blir skoj. kanske man hittar någon fin julklapp, man är ju alltid ute i sista minuten med julklappar men i år ska jag INTE vara det har jag bestämt, låter lika dant varje år, men år är det bestämt på riktigt, haha

ikväll är det ensam mamma söker, så det får inte missas, missade förra måndagen! är typ det enda programet jag följer och idol. nej nu ska jag se om lill skuttan har vaknat.

tjing

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej