Prenumerera och dela

svar på kommentar

Publicerad 2011-09-27 21:33:14 i Allmänt

Anonym om måndag:

känns det inte konstigt och bli 2barns mamma när du bara är 20 år? skulle du inte vilja vara ute och ha kul ibland?:)


nej jag tycker inte de känns konstigt att "bara" vara 20 år och ha/kommer att ha två barn! det var ingenting jag trodde jag skulle bli, men jag ångrar ingenting över mina val . julia är ju det bästa som finns, och bebisen i magen längtar jag efter varje dag. :)

och bara för att man är mamma så kan man fortfarande gå ut och ha kul. skulle jag vilja gå ut och ha kul en helg, så får jag självklart det, och det är ingentinting som säger det är fel att gå ut bara för att man är mamma..

Kommentarer
Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2011-09-28 22:12:31

helt rätt du:D självklart måste man ju kunna gå ut fast man har kids,annars skulle väl ingen skaffa ungar:) det är ju för fan de bästa som finns! o du borde väl va bland dom snyggaste unga mammor som finns!! så ut o visa dom snygging:P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej