Prenumerera och dela

sprattel

Publicerad 2011-09-16 15:09:43 i Allmänt

full fart i magen hela tiden! men mest på kvällarna när man ska sova (såklart) det är såå himla mysigt, jag hade nästan glömmt bort hur det känndes! jag måste komma ihåg att ringa ulla lena nästa vecka om en ny tid, för nästa gång jag ska dit ska jag få lyssna på hjärtljud:))

skulle egentligen sluta halv ett idag, men det vart lite kris så fick stanna tills två, gör ingenting:) men nu är jag trött, klev nämligen upp 5 imorse, och det är ju inte alltid man gör det.

nu kommer min lilla tjej springandes med böcker i handen som hon vill vi ska läsa , så ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: johanna

Kommentar publicerad 2011-09-16 21:41:20

hoppas du mår så bra som de verka:) du är så himla fin på alla sätt å vis! du är den bästa av alla!!!!!!!!! saknar dig så sjukt mycke min emma<3

Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2011-09-16 22:51:58

Sv: haha ja tyckte ja hade sett den efter vägarna men var inte helt säker :p han ha väl en röd 730 nu?

Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2011-09-17 20:58:22

Sv: söka praktikplats hos honom då :p om han tar in praktikanter dvs :)

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-09-17 22:28:50

ha en bra helg;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej