Prenumerera och dela

söndag

Publicerad 2011-09-18 21:27:57 i Allmänt

godkväll.

egentligen så har jag väl inte så mycket att skriva, mer en att jag har bakat bullar idag och varit ute och gått två gånger:) helgen har gått i en rasande fart som alltid, men denna helg har gått extra fort tycker jag, igår var vi på 40 års middag i östersund för min morbror som fyller år idag, så klockan 10 igår kväll var vi hemma igen, åkte in på ica maxi och köpte lösviktsgodis som kostade 2 kr kg, hur billigt som hellst, man hade ju kunnat handlat ihjäl sig.

ikväll har vi kollat på idol, och nu sitter jag här och fördriver tiden lite, hör julia ligger och skriker uppe på sitt rum, tror hon var lite för pigg för att lägga sig när hon sov så länge i eftermiddag. sitter och kollar runt på matrecept på internet, är så less på all mat man äter specielt pasta! i veckan ska vi äta FISK det händer inte alls för ofta, den enda fisken jag tycker om det är torsk, så har nån något recept på torsk som är gott, så kan ni få skriva det:)

ne nu ska jag kolla till julia.

Kommentarer
Postat av: Denise

Kommentar publicerad 2011-09-19 08:38:40

Pärer, kokt torsk och äggsås.

Postat av: emilie

Kommentar publicerad 2011-09-19 21:13:27

har nånting jätte gott med torsk. lägg i torsk i en ungsfastform och smör in den med majonäs och curry och cream f skriva tomater och salt och peppar på kanon gott

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej