Prenumerera och dela

sömnlösnatt

Publicerad 2011-09-10 17:14:22 i Allmänt

hej.

känner mig inte riktigt som en människa idag kan man säga, har högst sovit 40 min i natt. julia har haft 40,5 i feber och örvärk! stackarn, så hon har mest legat och skrikigt och ingenting har varit bra. så imorse fick vi åka till lärkaren så julia fick pencelin, så hon börjar bli bättre.

i torsdags var vi som sagt på ultraljud lika häftigt denna gång som förra gången. så nu längtar man bara ennu mera tills det är dax, även denna gång var bebis inte still, rörde på sig hela tiden, häftigt att se. såg även alla fingrar och fötter / tår. så man ville bara ta tag i handen och dra ut bebisen haha, åh jag längtar så mycket nu!



här ett ett av korten vi fick:) visst är det häftigt, man ser ganska tydligt att det är en liten bebis.

nu ska jag ta hand om min lilla sjukling.
Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2011-09-10 22:09:33

Ååååh! va roligt! Det är ju en upplevelse man aldrig glömmer! :)



Ge Julia en krya på dig kram från oss!

Postat av: Johanna Eriksson

Kommentar publicerad 2011-09-14 18:56:48

Vad spännande. Pirrades i min mage nu när jag såg bilden, helt fantastiskt och gud vad fort det går, känndes som igår att jag också var i vecka 20 med en mage som jag faktistk saknar hihi.



Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej