Prenumerera och dela

ont i ryggen

Publicerad 2011-09-30 15:39:49 i Allmänt

börjar man bli gammal? eller är det magen som gör det, jag har börjat fått så jäkla ont i ryggen och med min stora mage så kanske man inte kan få annat, känns som den blivit stor som en ballong så fort.. fast om man tänker efter så är jag i 6e månaden så nångång måst den ju börja växa.

sitter hemma hos mamma och pappa ska fara ner på affären och handla lite, var ner med mamma nyss, men jag hade ju såklart glömt kortet hemma, smart jag! idag har jag jobbat, slutade ett så det var skönt. man har varit yr och konstig hela dagen, undra om det är blodsockret som spökar? sist jag var hos BM så hade jag långt blodsocker även fast jag tryckt i mig en tårtbit innan.. humm.. undra om det finns några tabletter för sånt?

jaja, nu fara ner på affären
Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-09-30 20:08:25

Okej! Det var nån som hette Emma tror jag som hade kommenterat men inte lämnat någon adress så jag bara antog att det var du! Men jag var tydligen helt fel ute då :P Krma

Postat av: Mary

Kommentar publicerad 2011-10-02 19:09:32

Det är nog bara att hålla lite koll på blodsockret som gäller, nästa gång du jobbar så be någon kolla sockret på dig innan du äter någonting, för att se om det ligger lågt. Om det gör det så får du nog ta kontakt med barnmorskan och kolla upp det. Det kan ju vara gravid-diabetes... Kram!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej