Prenumerera och dela

Just nu;

Publicerad 2011-09-29 09:49:27 i Allmänt


sitter jag och äter den här tallriken med gröt,mannagrynsgröt med kanel & socker
mumms!
det är inte ofta man lagar gröt till sig själv på morgonen, man har ju alltid det så jäkla stressigt och det är synd för man håller sig mätt väldigt länge, brukar göra det ibland på någon helg åt mig och ante för då har man tid.

julia är på dagis, och jag väntar på att mamma ska sluta för så ska vi åka in till stan en snabbis, ska försöka hitta någon present till sofie som fyller 14 på söndag.

skulle behöva ett nytt linne,dom jag har nu börjar bli lite trånga:P huva, jag känner mig som flodhäst nu för tiden hehe

Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-09-29 20:08:18

Hej!



Skolan heter Miroi, men läser via LärCentrum. Så här står det om förkunskaper "Rekommenderade förkunskaper

Du behöver ha mycket goda kunskaper i Word och Excel (ECDL eller Programhantering) samt svenska, engelska och matematik motsvarande gymnasienivå.".



Men du lär ju ha läst allt det :) Jag har börjat nu med företagsekonomi a & det går faktiskt bra! Är mer nervös över hur det ska gå med b kursen! :P Men de lär ju kunna gå på nåt vänster det med!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej