Prenumerera och dela

grillning på G

Publicerad 2011-09-02 23:29:00 i Bilder Julia

jajamen! imorgon blir det stor grillning på altanen! nice! vi har bjudigt hit folk som har varit här och hjälps oss med den och som tack ska vi bjuda på mat och dricka! jag får väl dricka dricka haha

så nu ikväll har min snälla mamma som hjälps oss en hel del varit här och hjälp mig skura altanen! och det är ju inte småa yter, men det vart jätte fint. så imorgon ska vi skruva upp nya bordet och stolarna. ikväll vart det så mörkt så man hann inte. är även massa andra saker som ska fixas, så undra när man måste ställa klockan imorgon hehe.

har också jobbat idag, måste säga att jag trivs så himla bra på den avdelningen jag är nu. så himla kul=) jag tror vi har skrattat oss igenom dagen idag, precis som det ska va.


här är en bild på stortjejen våran,  apan och boken är med på promenad:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej