Prenumerera och dela

funderar?

Publicerad 2011-09-12 14:39:57 i Allmänt

har funderat över barnvagnar lite titt som tätt nu, eftersom julia inte hinner fylla 2 år när lilla bebisen kommer så kommer hon fortfarande vilja åka vagn, men då måste vi ju nästan köpa en tvillingvagn,men dom är ju hur jäkla dyra som helst ju. sen så måste vi köpa en barnvagn för nyfödda, för den julia hade är trasig och funkar inte alls, och två vagnar har vi inte råd med, en enkel ny vagn kostar ungefär 8000,kan ni då tänka er en tvllingvagn och en ny tvillingvagn känns lite onödigt för jag tror inte den kommer användas så mycket, så är det nån som har en billig tvillingvagn så hojta gärna till:)

jag och ante har nyss stekt hamburgare till lunch, nom nom vad gott de va! julia är pigg igen efter helgen så imorgon blir det dagis igen. och jag åter på jobb.

har knäppt lite kort på hallen nu, inte dom bästa med dom funkar. kan lägga upp sedan!

Kommentarer
Postat av: mariana

Kommentar publicerad 2011-09-12 18:01:27

Finns ju hur många billiga vagnar som helst på blocket ju :p

Postat av: emilie

Kommentar publicerad 2011-09-12 19:36:46

köp en city cross med stå bräda så gjorde vi fast william va ju 3 år, men han ville sitta endå, men han sov ju i emmaljunga scootern på dagis, ja de bli dyrt men skaffa en scooter på blocket om du inte har en och ha till julia annars :) och om ni ska gå nå längre vändor :)

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-09-13 07:57:45

vi har 1 år och nio månader mellan våra tejer. och vi köpte en ny tvillingvagn som vi fick sälja kort efter födseln, för våran älsta ville inte alls åka vagn-...Så kan de gå...

Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-09-13 21:59:46

Om jag får ge dig ett tips så vänta med tvillingvagnsköpet. Jag har två kompisar nu under det senaste året som fått barn tätt, (då äldsta är under 2 år), dom har köpt tvillingvagnar som knappt blivit använda. Sen kan du ju också fundera på om du kommer vara ute och röra på dig just den tid på dagen som Julia sover & ante inte är hemma, annars håller jag med Emilie om att hellre köpa en enkelvagn med åkbräda. Mitt tips bara :)

Postat av: E.

Kommentar publicerad 2011-09-14 13:24:37

du kan ju gå in på annaaxel.se och titta om någonting faller dig i smaken! där finns rätt skapliga priser och snygga vagnar.. ligger väl runt ca 3-4 tusen!? skriv gärna om du hittar någon så jag håller mig uppdaterad =P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej