Prenumerera och dela

en gammal bild

Publicerad 2011-09-24 23:44:50 i Bilder


en gammal bild på mig när jag var 17!

hittade en mapp på datan med massa gammla kort. kul att kolla tillbaka ibland.

ikväll har jag sätt filmen "hur många lingon finns det i världen " viktor fick den filmen av mig ante och julia när han fyllde år. den är ju faktiskt riktigt rolig, och dom är ju verkligen hur söta som helst ju.

nu ska jag sova, ante har sovit hela kvällen så jag har haft de tråkigt:( mamma ville låna julia så det har varit tyst här. men ska bli skönt att få sova längre en till sju imorgon bitti:)

godnatt.
Kommentarer
Postat av: mig

Kommentar publicerad 2011-09-25 17:04:19

du är fin som alltid;D kommer alltid att va de! tur du har en sån snäll morsa som alltid verka ställa upp:) inte alla som ha de!!!P

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej