Prenumerera och dela

3 dagar kvar

Publicerad 2011-09-05 22:25:32 i Allmänt

idag är det 3 dagar kvar tills jag går in i vecka 20, alltså så har jag snart gått halva tiden som gravid,helt sjukt vad fort det har gått.

snart är vi inte bara tre, vi är snart fyra! det känns lite konstigt faktiskt. jag har inte riktigt fattat en att jag är gravid, allt har bara gått så himla fort. i veckan ska vi in på ultraljud, höjdpunkten att vara gravid, förutom alla mysiga sparkar. det är egentligen inte förens då man fattar att man är gravid, då får man se att man verkligen har en lite bebis i magen, så mysigt.

jag försöker få julia att säga bebis när jag pekar på min mage, ibland funkar det och ibland inte, min lilla tjej. tänk att julia ska bli storasyster, hon blir nog världens bästa:)

idag provade jag på att baka "cake pops" super enkelt, men jag skulle haft lite olja i den vita chockladen så den skulle rinna lite lättare. nu ropar sängen, sen är det bara att vänta på john blund;)

Kommentarer
Postat av: ida

Kommentar publicerad 2011-09-06 06:39:50

du kommer bli en super bra två barns mor:) som den fina emma jag känner kan barnen inte få det bättre:) kram till dig

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej