Prenumerera och dela

1dag

Publicerad 2011-09-07 11:27:49 i Allmänt

KVAR!

imorgon ska vi in på ultraljud, gud vad jag längtar! och nej vi ska inte ta reda på vad det är för kön, då är ju halva grejen redan förstörd tycker jag. förut efter vi fick julia tänkte jag att skulle vi få något mer barn så ville jag kolla, men nu har jag ångrat mig. det blir liksom ingen spänning i det hela, tycker det är kul när folk gissar fram och tillbaka vad man har för nått i magen:)

efter jag och malin lämnat julia & melissa på dagis idag så for vi ner och fikade på brödbiten, mys:) nu är jag hemma igen efter några ärenden, så nu ska jag tvätta och fixa lite.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommentar publicerad 2011-09-07 20:21:48

Spännande med ultraljud. Läser ofta din blogg, önskar dock lite fler bilder både på dig och lillan =) Lycka till imorgon på stora dagen!

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej