Prenumerera och dela

vill ha vill ha vill ha

Publicerad 2011-10-23 17:49:30 i Allmänt

varför är man inte miljonär? det finns ju tusen saker jag skulle vilja ha och "förnya rummen lite" och sen finns de flera saker som jag skulle vilja renovera, och speciellt när man börjar städa då ser man allt man skulle vilja göra om..  jag känner att jag skulle behöva ett jobb, jag har ett jobb, men det är inte så ofta jag får komma in som vikare längre. nån gång i veckan, och det är för lite. och nu känns det lite meningslöst att söka nya jobb när jag snart ska ha barn igen. men endå, om man börjar på ett nytt jobb så har man ju kundskapen sen när man kan börja jobba lite smått igen..


jaja, jag ska väl ta tag i och plocka av matbordet, och sedan städa badrummet , att ha rent i badrummet och kök tycker jag är viktigast.
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej