Prenumerera och dela

lista

Publicerad 2011-10-06 10:07:51 i Allmänt

kör på denna lista:)

Dag 1 – En bild på mig + lite fakta om mig.
Dag 2 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 3 - Min dag i detalj
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Min familj
Dag 6 - Vem jag helst skulle vilja byta utséende med
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr.
Dag 8 – Mitt barndom – och vad jag tycker om den. 
Dag 9 - Något jag saknar
Dag 10 - Min musiksmak
Dag 11 – Min bästa vän
Dag 12
Typ av killar jag faller för.
Dag 13 – En bild på mig själv för två år sen.
Dag 14
Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 15 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 16 - Min galnaste kompis
Dag 17 - Min önskelista
Dag 18 - Min bästa födelsedag.
Dag 19 - Det här gör mig ledsen.
Dag 20 - Något jag ofta tänker på
Dag 21 - Mitt favoritland
Dag 22 - En person som alltid gör mig glad
Dag 23 - Mina rädslor
Dag 24 - Det här får mig att skratta
Dag 25 - Så här är jag i skolan
Dag 26 - Barndomsminne
Dag 27 - Vad ska mina barn heta
Dag 28 - Min första tanke när jag vaknade idag
Dag 29 - Bästa tidsfördrivet
Dag 30 - Det bästa respektive sämsta med mig själv
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej