Prenumerera och dela

julmust

Publicerad 2011-10-18 21:04:03 i Allmänt

måste vara det godaste som finns, iskall julmust! har för mig att dom ska ha fått hem på time nu, så kanske får svänga förbi imorgon och köpa, imorgon kväll ska jag åka till midlanda strax före sundsvall och hämta mamma och mina syskon, så kanske ska ha med mig lite färd dricka hehe...

gruvar mig lite att köra dit, mörk + halka + den krokiga vägen, tycker inte alls om sundsvallsvägen! hoppas iaf att det är lätt att hitta dit! är hur trött som helst, så ska väl egentligen sova, men då känns det som jag kommer vakna när ante kliver upp och jobba inatt ( vilket jag alltid endå gör ) men då kommer jag vara pigg för jag la mig så tidigt och inte somna om.

sen så ska jag upp tidigt imorgon, julia ska bada, sen ska vi iväg på dagis redan efter åtta, för halv nio ska dom ta kort.
Kommentarer
Postat av: Mikaela, mamma till Emanuel & Hedda.

Kommentar publicerad 2011-10-18 21:42:53

Hej! Heddas säng är köpt på IKEA och heter Gulliver :)

Det som är bra är att man även kan vända sängen så den "stängda" sidan är utåt :)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej