Prenumerera och dela

jag använder för mycket nässpray

Publicerad 2011-10-21 22:29:08 i Allmänt

när jag var gravid med julia så började jag använda jätte mycke nässpray, jag var täppt jämt. även när jag fick julia så har jag använt det varje dag, varje timme känns det som! jag använder det fortfarande och jag super täppt när jag inte använder det, fast nu är jag ju gravid igen och det kan ju mycke väl vara därför.. men jag blöder jätte ofta näsblod, kan ju bero på för att jag använder nässpray jämt. vet någon vad man kan ta för graviditets nästäppa ?:P det blir ju dyrt och åka och köpa nässpray jämt, dom på time borde ju va brydd på mig hahah, men och andra sidan så köper jag inte mer nässpary en folk köper cigg/snus jämt. haha ne då så mycket köper jag faktiskt inte, i gång var 3e vecka kanske:p äsch jag vet inte.

julia var uppe enda tills 21:45 ikväll, inte alls ofta det händer. men ikväll vart det så, och hon var så go när vi satt i soffan och kollade på idol hon låg och myste med mig hela tiden, och det händer inte ofta, hon sitter ALDRIG still, hon har verkligen energi.  

men både jag och ante ska lägga oss nu, man börjar bli gammal:P nedå.. fredagar brukar man vara trött tidigt iaf jag.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kommentar publicerad 2011-10-22 16:18:36

Man ska ju bara använda nässpray högst 10 dagar i sträck, och eftersom att du har använt det mer än så har nog din näsa vant sig vid nässprayen så att det inte får samma effekt. Pröva att skölja näsan med koksaltlösning (finns på apoteket) och att sova med huvudet högt :)

Postat av: emilie b

Kommentar publicerad 2011-10-22 21:18:53

sluta använd nässpray de är livsfarligt ja lovar dig, farligare än röka o snusa är de om man använder mycket av de! då kan du tappa luktsinne och allt, och att du blöder kan bero på järn du behöver käka mycket persilja!! hade exakt lika jag!



/emilie

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej