Prenumerera och dela

stackars pappa

Publicerad 2011-11-02 20:37:32 i Allmänt

min pappa är verkligen jätte jätte jätte MYCKET flygrädd, och idag så skulle han och några till som har köpt ny lastbil ( dom blev bjudna ) åka till cypern och kolla på rally. och nu ikväll när planet skulle starta så smäller motorn, ja det var ju en jävla tur den inte gjorde det uppe i luften säger jag bara! kan tänka mig hur rädd han var haha, typiskt att det skulle hända precis han när han är så flygrädd.

idag har det inte hänt något speciellt, efter maten åkte jag jullan och ante ner på affären och panta flaskor och handlade lampor till huset, tror varenda jävla lampa hade gått, men nu skiner det för fullt igen. imorgon bitti är det jobb/dagis som väntar. enda från 7- 21 faktiskt. en liten stund mitt på dagen är jag ledig.

magen och jag mår bra, full fart som alltid. julia har pussat på "bebisen idag" (magen) det ser så gulligt ut, hon skulle göra likadant som pappa såklart. ska försöka ta några kort när hon gosar med magen. lillstumpan<3

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej