Prenumerera och dela

spark spark

Publicerad 2011-11-01 12:41:11 i Allmänt

imagen:)

denna bebis är verkligen vild! håller igång 24/7 igår kväll sprakade den till på någon nerv och det gjorde sååå ont! kunnde inte resa mig upp haha. tre veckor kvar sen går jag in i vecka 30, fattar ni vad sjukt fort det gått. det känns som jag nyss blev gravid. igår kväll la julia huvudet på min mage, och sa bebis, det såg så gulligt ut.

idag har hon fått varit hemma med mig, vi har bakat snoddas och lyssnat på mora träsk, sen har vi varit ute en stund sen fick hon sova, så nu förhoppningsvis så sover hon till 2. jag känner mig inte alls pigg, är jätte täppt i näsan, mer en vanligt! sen har jag så sjukt ont i halsen och hes, ibland får jag knappt fram något ord.

ne nu ska jag ta en glas saft och en kaka:) hörs sen
Kommentarer
Postat av: Lotta

Kommentar publicerad 2011-11-01 16:38:11

Tack för komplimangen om mina tårtor :)

Lycka till med kommande bebis!

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-11-01 18:23:43

du är en riktig go mamma!:)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej