Prenumerera och dela

onsdag

Publicerad 2011-11-16 09:31:57 i Bilder Emma


godmorgon
jag är skit trött idag (också) julia vaknade 6 och sen ville hon inte sova mera.
hon har börjat sova inne hos mig och ante numera, och man sover inte alls bra ! och hon vägrar sova i sin säng, så har bestämt att så fort som möjligt så ska jag köpa en vanlig säng in tills hennes rum, får se om det blir något bättre.

just nu är hon på dagis och jag ligger i sängen, tänkte vila en halvtimme innan jag tar tag i tvätten.
sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på idag, ante skulle kanske skjussa pappa in till stan för att hämta lastbilen, kanske man ska följa med, skulle behöva en sak därifrån. ¨

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommentar publicerad 2011-11-16 14:02:11

Va bra :) Ha fixa så jag oxå ser nu. Haha

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej