Prenumerera och dela

trött trött och åter trött

Publicerad 2011-05-24 15:02:02 i Allmänt

idag är jag super trött, känner mig ledsen över någonting, men jag vet inte vad? jag är inte sur eller arg egentligen inte ledsen heller, men ibland kan man känna sig lite halv ledsen även fast det inte är någonting speciellt.

idag var julia och åt på dagis, potatismos och fisk, hon såg ut att tycka det var gott! imorgon efter vi har varit till östersund till dotorn ska hon få vara en lite stund själv på dagis, jag hoppas det går bra!

om en timme ska jag gå ner och städa, senare ska jag laga middag? har ni något enkelt mattips åt mig idag?

säger även grattis till malin för körkortet, är super avensjuk, hade de gått som jag velat, så hade jag också haft de nu! men jag har faktiskt inte så långt kvar jag heller. körning och skrivning är bokat=)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-05-25 08:50:33

känns nog bättre snart;) i bland så känner man sig lessen:( kram till dig fina emma:))

Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-05-25 13:17:12

Emma raring, jag sitter här 8 timmar per dag framför en dator & behöver då lite avbrott att läsa bloggar. Kika in på dina hela tiden men ingen uppdatering :(

Mer bloggning för dig fröken ;)

Puss & Kram.

Postat av: Jessica

Kommentar publicerad 2011-05-25 16:23:40

Tack =) Lite dålig kvalite kanske på den :Phehe

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej