Prenumerera och dela

SOOOL

Publicerad 2011-05-09 17:09:28 i Allmänt

chili corn carne till middag:) enkelt och gott. köpte två påsar på ica med krydder i som man strö över köttfärsen sen är det klart, ja vita bönor med såklart! det gick skit snabbt och gott. prova det någon gång ni som gillar chili corn carne.

sen medans maten stod och skulle bli klar så drog jag dammsugaren ett varv inne! så nu skulle jag behöva mig en dusch, det blir så satans varmt här inne på sommrana. skulle kunna plocka ner mammas och pappas AC dom har inne och sätta upp här. gud så skönt. men vi ska köpa en sån vi också.

idag har jag äntligen fått klippt mig också, så ante och julia kom ner till mig så när jag var klar gick vi bort till lekparken med julia.

har dåligt med bilder nu för tiden, ska bli bättre på det!
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej