Prenumerera och dela

klänningar

Publicerad 2011-05-11 14:05:50 i Allmänt

jag längtar tills riktiga sommar värmen kommer för då kan jag börja använda mina ny in köpta klänningar, förut tyckte jag inte om klänningar men nu gör jag faktiskt det. jag tycker inte om"lång" klänningar, lite kortare modell tycker jag om.

hade en bild på min jeans klänning jag köpte för ett tag sedan, skulle visa en bild men det går inte att ladda upp:s

idag fyller min farfar 75 år, världens bästa också för den delen! synd dom inte var hemma idag, för jag är sugen på tårta haha. men när dom kommer hem får det firas stort:) är inte alla som fortfarande jobbar och fyller 75 år, fast han jobbar ju inte alls lika mycket som han gjorde förut.

julia sover ute i vagnen, jag har just slängt i en tvätt och plockat undan lite disk.. resten av dagen får jag se vad jag gör, plugga på körkoret ska jag göra, kanske låna farbrors bil och ut och övningsköra lite.




Kommentarer
Postat av: stefan

Kommentar publicerad 2011-05-11 19:28:14

snart har man chaffis då?;)))

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej