Prenumerera och dela

härlig dag

Publicerad 2011-05-08 20:59:17 i Allmänt

vilken härlig dag det har varit idag:) vi klev upp runt 10 tror jag klockan var. då kom nettan och gunnar, sedan gick vi ut. ante åkte och tvättade bilen jag gick bort till mamma och skulle se om jag hade några skor där. sen gick jag och julia till ante, vidare gick vi tre bort till mamma igen och la oss på stuttsmattan och va slöa! så skönt synd dom kastade sin förra stuttsmatta för jag skulle vilja ha den! JULIA älskar dessutom stuttsmattan.

till middag vart det grillat, så himla gott! och mätt blev man. eftermaten gick jag runt kullsta fick håll efter halva vägen:P gick nog för snabbt efter maten. nu ska jag kolla på bigbrother, jag hoppas PETER åker ut! vad gör den gnäll gubben där egentligen? jag hoppas att katerina får stanna utan henne blir väl huset ennu tråkigare en vad det redan har blivigt. 



 
Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej