Prenumerera och dela

farligt!!

Publicerad 2011-05-18 14:48:26 i Allmänt

i två timmar försökte jag få julia att somna i vagnen, hon var verkligen trött, men hon vägrade sova! så efter två timmar gjorde jag i ordning välling la ner henne och gick in, eftersom jag trodde hon skulle somna när hon fick välling. efter ett tag gick jag ut och skulle kolla till henne och se så hon hade somnat, tror ni hon låg kvar i vagen? NEJ hon var ute på gräsmattan och gick runt, snacka om farligt, hon har lika gärna kunnat gått ut på vägen, trodde inte hon skulle klätra ut ur vagnen själv.

men nu låter det som vi ska åka till stan endå, så kanske hon somnar i bilen då. inskolningen idag gick jätte bra:) så imorgon ska vi ta med oss kläder för att vara ute, blir nog skoj. ska fixa i ordning en ram med bilder på hennes släkt som man ska sätta upp.

nej nu är det bäst jag skyndar mig ut.

Kommentarer
Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej