Prenumerera och dela

tacolasange

Publicerad 2011-03-21 18:17:19 i Allmänt

provade ett nytt recept idag som jag och ante hittade på prix,så jag hoppas den blir god, har aldrig ätit tacolasange förut.

idag har det inte hänt så mycke faktiskt, har inte mått så bra! har mått illa HELA DAGEN!? var på väg ner på apotket för att köpa tabletter mot illamående, men jag la mig och sov istället. någon som har provat dom? och att dom funkar. sen har jag varit och kört på körskolan, sen gick jag in och rättade några fel som jag haft. gick över till nettan, men var låst på affären, så satt mig och väntade på ante som skulle hämta mig.

hade tänkt lägga upp en video här ? men kan någon förklara hur man gör? det är säkert hur simpelt som helst:P
Kommentarer
Postat av: linnea

Kommentar publicerad 2011-03-24 08:31:29

Jag köpte såna som jag åt ibörjan när jag väntade Frida, för att inte spy på jobbet. Men jag vet inte riktigt om dom funkade, men jag minns att jag fick yrsel. Kändes ungefär som att jag höll på svimma. Så det vart inte så många gånger som jag tog såna piller...

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej