Prenumerera och dela

soliga söndag

Publicerad 2011-03-20 17:06:52 i Bilder

har verkligen varit super väder ute idag,julia har varit ute hela dagen hos sin mormor och lekt på altan,och peta i snön, hon var lite halvrädd för snön hehe. jag följde med ante och lastade ovanför stugun någonstanns, försökte hitta ett ställe där jag kunnde sitta och sola, men det gick inte så bra. så fort man gick ut var jag livrädd att få en stock på mig haha. så jag satt mest inne i lastbilen och digga musik.

ikväll är det spinning som står på schemat,sen blir det att ligga i soffan hela kvällen och kolla på solsidan och bigbrother!


på väg mot stugun


jag hade lite tråkigt medans ante lastade, (ser sur ut, men de va jag inte)


den röda saken där borta är ante:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentar publicerad 2011-03-21 18:05:08

fin du är emma;)

Kommentera inlägget här
Klicka i för att spara dina uppgifter
Publiceras ej